Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní zařízení pro třídění kameniva a recyklátů ze stavebních odpadů
Babušík, Bedřich ; Zeizinger, Lukáš (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o recyklaci stavebního odpadu a popisuje samotný proces. Recyklace je za několik posledních dekád stále rostoucím trendem, proto je důležité jí věnovat náležitou pozornost. Dále se zaměřuje na rešerši stávajících technických řešení a představení zástupců mechanického třídění. Práce je završena vlastním koncepčním návrhem třídicího stroje o výkonnosti do 20 t/h, včetně modelu sestavy a popisu základních komponent.
Pásový dopravník pro recyklované kamenivo
Benáček, Richard ; Jonák, Martin (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou pásového dopravníku pro přepravu recyklovaného kameniva. Cílem této práce je zejména nalézt konstrukční řešení pásového dopravníku pro zadané konstrukční parametry. Mezi tyto parametry patří dopravní výkon, osová vzdálenost přesypů a výškový rozdíl. Kromě konstrukčního řešení tato práce obsahuje také teoretickou část, která se zabývá popisem pásového dopravníku, jeho základních konstrukčních prvků a jejich volbou. Dále čtenář v této práci nalezne funkční výpočet dle normy ISO ČSN 5048 pásového dopravníku, stanovení základních rozměrů, návrh pohonu, návrh napínacího zařízení a pevnostní výpočet vybraných částí pásového dopravníku. Práce je doplněna o výkresovou dokumentaci.
Eliminace negativních vlastností betonů vyvolaných použitím recyklovaného kameniva pomocí čedičových vláken
Fittl, David ; Nováková, Iveta (oponent) ; Bodnárová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce shrnuje informace o recyklovaném kamenivu, čedičových vláknech, o jejich vzájemném spolupůsobení v kompozitním materiálu jako je beton. Soustředí se na možné nedostatky a vlastnosti betonu vlivem využití recyklovaného kameniva a na možnosti jejich následné eliminace využitím čedičových vláken. Charakterizuje jednotlivé suroviny a jejich spolupůsobení v betonu. Obsahuje ověření vlastností jednotlivých dílčích složek a samotného výsledného betonu. Je provedeno posouzení vlivu využití recyklovaného kameniva na vlastnosti betonu (na pevnost v tlaku, statický modul pružnosti, pevnosti v tahu za ohybu – mez úměrnosti, zbytková pevnost) a další. Diplomová práce řeší otázku, zda je možné dosáhnout stejných, či podobných mechanických vlastností betonu s přírodním a s recyklovaným kamenivem s použitím čedičových výztužných vláken. Práce uvádí možnost vyrovnání hodnot těchto parametrů betonu pomocí využití čedičových vláken jako rozptýlené výztuže v betonu. Recyklované kamenivo pochází z betonářské společnosti JARO AS ze severu Norska, kde tato práce vznikla za podpory The Arctic university of Norway – Campus v Narviku v rámci programu Erasmus+.
Pásový dopravník pro recyklované kamenivo
Ludva, Jan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést funkční výpočet, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu, výkres sestavy dopravníku a sestavy svarku rámu napínací stanice. Pásový dopravník je určen pro přepravu recyklovaného kameniva v šikmém směru. Úkolem je nalézt konstrukční řešení pro osovou vzdálenost přepadů 39 m, výškový rozdíl 7,5 m a dopravní výkon 65 000 kg·h-1. Práce obsahuje základní rozdělení, popis hlavních částí, volbu konstrukčních prvků, funkční výpočet dle normy ISO ČSN 5048 pásového dopravníku. Dále pevnostní výpočet pláště, hřídele hnaného bubnu a výpočet tlačné pružiny napínací stanice. K práci je také přiložena výkresová dokumentace.
Mobilní zařízení pro drcení kameniva a recyklátů ze stavebních odpadů
Turčinek, Andrej ; Horsák, Milan (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se díky rostoucímu podílu recyklace ve stavebnictví zabývá problematikou výběru nového drtiče pro menší recyklační firmu a porovnáním staré varianty výrobní linky s novou. V úvodu se jedná o obecný přehled uspořádání technologické linky, požadavků na kamenivo a druhů drtičů. Vlastní práce spočívá v seznámení s konkrétní technologickou linkou na zpracování stavebního odpadu, výběru vhodné náhrady za tuto linku a následném porovnání staré a nové varianty. Jelikož se jedná o relativně nové průmyslové odvětví s rychlým vývojem, hlavním přínosem práce je nastínění dané problematiky v roce 2017.
Pásový dopravník pro recyklované kamenivo
Macek, Tomáš ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro přepravu recyklovaného kameniva. V první části bakalářské práce je proveden popis pásového dopravníku a je zde uveden přehled výrobců pásových dopravníků. V další části je proveden funkční výpočet dle normy ISO ČSN 5048 ze zadaných parametrů, které jsou délka dopravníku, výškový rozdíl a dopravní výkon. Dále je zde proveden návrh jednotlivých komponent pásového dopravníku. V poslední části je provedena pevnostní kontrola pláště hnaného bubnu a osy hnaného bubnu. Bakalářská práce je doplněna o výkresovou dokumentaci.
Studium trvanlivosti betonů s betonovými a cihelnými recykláty
Voráč, Jiří ; Hela,, Vlastimil (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou recyklovaných betonů. V teoretické části je popsán proces recyklace stavebně demoličního odpadu a shrnutí požadavků na recyklované kamenivo a recyklovaný beton v České republice a některých členských států EU. Experimentální část je zaměřena na návrh betonu s náhradou přírodního hrubého kameniva betonovým a cihelným recyklátem.
Pásový dopravník pro recyklované kamenivo
Motloch, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cíl této bakalářské práce je provést funkční výpočet, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní výpočet hřídele hnaného bubnu pásového dopravníku pro recyklované kamenivo. Dále bakalářská práce obsahuje popis jednotlivých částí dopravníku, které byly vybrány z katalogů firem, které se zabývají jejich výrobou nebo určeny na základě výpočtu.
Studium možností využívání betonových recyklátů v SAE pro výrobu konstrukčních betonů
Lakomá, Karolína ; Novosad, Petr (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na ověření možností využívání betonových recyklátů, které pochází z demolic ve Spojených arabských emirátech (SAE), do konstrukčních betonů pro technologie transportbetonu. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti betonových recyklátů, jejich přípravy a výroby. Jsou zde uvedeny normové požadavky jak pro SAE, Českou republiku a svět. Dále byly popsány vlivy recyklovaného kameniva na čerstvý a ztvrdlý beton. Cílem experimentální části bylo ověření výsledných vlastností přírodních a recyklovaných kameniv. Dále se práce věnuje návrhu receptur pro referenční a recyklované betony. Na těchto recepturách byly provedeny zkoušky čerstvého a ztvrdlého betonu. V rámci této práce byly porovnány dosažené výsledky s výsledky dosaženými v jiné práci z ČR, která se taktéž věnovala použití recyklovaného betonu. V rámci experimentální části je provedena ekonomická rozvaha pro srovnání cen referenčních a recyklovaných betonů na 1 m3.
Pásový šikmý dopravník kameniva
Zavadil, Milan ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je konstrukční návrh šikmého pásového dopravníku pro dopravu stavebního kamene a recyklovaného kameniva s maximální zrnitostí do 150 mm. Práce obsahuje charakteristiku některých částí dopravníku, funkční výpočet, určení hlavních rozměrů a návrh pohonu dle normy ČSN ISO 5048. Dále byl proveden pevnostní výpočet některých částí dopravníku a nakreslena celková sestava dopravníku a podsestava napínacího zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.